Hobimm (Penye İpten Sepet)

Iyi günler herkese. Uzun zamandir bloguma girmiyormuşum, belki yeni kodlar vs eklerim. Bu seferde hanimlarin dikkatini cekecek bir konuyu paylasmak istiyorum😊 Bilirsiniz ki insanlar cogu zaman streslerini, uzuntulerini, kaygilarini baska bir seye odaklanarak veya el yordamini kullanarak atabilirler. Ben de arti bir etkinlik arayisindaydim. Hem kullanabilecegim bir sey olsun, hem oyalasin, hem de oturdugum yerde yapabilecegim bir sey istiyordum. Ve sonunda bu senenin modasi PENYE İPTEN SEPET yapimi cezbetti.

Ve basladim videolardan sepet örümüne. Kimisi uzaktan cekmisti kimisi yakindan cekmis ama zor bir modeli anlatiyordu. Oval sepet yapmaya karar verdim ve cok guzel anlatan birini buldum ve denileni yaptim ve tabiki marullanma, buzusme, kivrilma her ne derseniz ondan oldu😬

20161111_111441

 

Yukari ciktikca kendini saldi resmen amerikan servis oluyordu yanlarini indirince😂

screenshot_2016-11-13-00-07-55

Amerikan servis

O kadar örmüşüm sökmeye de elim gitmiyor ve en son arkadasimin dedigi bir cozum yanlis anlayarak dogru sonuca gittim😀 en son sirayi 1 er atlayarak ördüm ve toparlandi😎

img-20161111-wa0027

Tabi bu yuzden en son siranin aralari biraz acik oldu.

20161112_233431.jpg

Ben de hem o kusuru kapatiyim hem de farkli motifle guzellestiriyim dedim ve süper olduu😍

20161112_233420.jpg

Aralik olan yerlerde bir altina battim, diger dügüm olan yerlerde dügüme battim ve hos bir desen oldu🙂  Kirmizi ipim olsaymisim tam cilege benzeyecekmis😊

20161114_131916

Son hali

 

Isteyenlere daha ayrintili anlatirim insaAllah sonra. Hadi iyi uğraşlar👐

Bir Cevap Yazın

