SCM player = Song-Player ile Bloğunuza müzik eklemek

Güncelleme !!

Örnek adres; kalbimegelenler.blogspot.com

Bir arkadaşta görmüştüm daha estetik geldi ve hemen öğrenip uyguladım diğer bloğuma:)
Açıklamasına göre blogunuza girdikten sonra Şablon->Html’yi düzenle-> Devam et diyip <body> </body> taglerinin arasına yapıştırıyorsun ama ben denedim ve hata verdi: “XML, satır 1008, sütun 304 ayrıştırılırken hata oluştu: The reference to entity “feature” must end with the ‘;’ delimiter.”  diye.

Sonra başka yöntem düşündüm Html widget’ına eklesemde çalışır dedim ve oldu.

Şöyle;

İlk önceSCM music player’ a giriyorduk ki artık kullanımda değil bu adres🙂

Artık Song-Player’a giriyoruz ve aynı işlemleri yaparak uygulamamızı kullanmaya devam ediyoruz,kolay gelsin🙂

Rengini seçiyorsunuz. Next’e tıklıyorsunuz.
Sonra Song Title(Şarkı başlığı demek,şarkıcı veya şarkının adını yazabilirsiniz.)
Song Url ‘yede sevdiğiniz müziğin youtubedaki adresini yapıştırıyorsunuz. Next diyorsunuz.
Auto play, eğer otomatik olarak sayfa açıldığında çalmasını istiyorsanız tikleyin.
Shuffle Playback, eğer karışık çalmasını istiyorsanız tikleyin.
Default volume, standart ses ayarını seçiyorsunuz.
Repeat Mode, tekrarlama modunu seçiyorsunuz.
Placement of Player Bar, bu şarkı çubuğunun bloğun neresinde olmasını istiyorsanız onu seçiyorsunuz, ben top seçtim.
Ve show playlist, şarkı listesinin gözükmesini istiyorsanız tikleyin. Done diyin. Çıkan kodu kopyalayın.

Daha sonra bloğumuza giriyoruz.
Yerleşim
‘e tıklayın. Sağda Gadget ekle yazıyor oraya tıklıyorsunuz, HTML/JavaScript seçiyorsunuz ve kopyaladığınız kodu yapıştırıyorsunuz. Başlık yazmasanız da olur,ben yazmadım. Ve İşlem tamam.

12 thoughts on “SCM player = Song-Player ile Bloğunuza müzik eklemek

  1. ben yapamıyorum birtürlü yardım edermisiniz? Html kısmında yazımın altına 2 body arasına yapıştırıyorum hata veriyor… gadget kısmında deniyorum orda ise htm yazılan yerde kodu kabul etmio napıcamm???

  2. aynı sorunla boğuşuyorum ya! Nasıl olacak acaba? çözüm bulan olursa paylaşır mısınız lütfen?

  3. uzun zamandır her yolu denedim. ilk defa pat diye oldu çok mutlu oldum. tam sevinecekken tekrar girdiğimde şarkının playlist i olmasına rağmen çalmadığını gördüm… yine de çok teşekkür ederim ilk defa sonucaa ulaştım. bir de bu sorun için yapabileceğimiz bir şey varsa anlatırsanız çok mutlu olurum. teşekkürler

Bir Cevap Yazın

